Besviken & lite arg

Idag ska jag klaga på mänskligheten!

Något som jag verkligen kan störa mig på är människor som snackar skit, går bakom ryggen och som är oärliga. Det stavas FALSKHET. Människor som inte kan stå för vad dom har gjort eller gör är fruktansvärt fult i mina ögon, för då ska man ge fan i att göra det eller åtminstånde tänka efter innan man gör det. Alla gör fel ibland, men bara en idiot gör samma misstag två gånger.

Jag gillar människor som är raka och ärliga. Men enligt mig är det skillnad på att vara rak och rak. Du kan vara elakt eller brutalt rak och då är det plötsligt en jävligt svinig egenskap. Du kan också vara rak på ett bra sätt och det är sånna människor som uppskattas från min sida. Sluta fega, skapa er en åsikt och tyck till för fan!   

Människor runt omkring som tror att dom är något som dom absolut inte är och som de antagligen aldrig heller kommer att bli äcklar mig. Klart man ska attityd, men på rätt sätt! Attittyd & ödmjukhet är en fin kombination av egenskaper. Dagens visdomsord är nu skrivna. Ha en god kväll!

Ta det inte personligt.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0